Friday, April 19, 2013

"Ma fac idiot!"

Ce inseamna Happy Weekend pentru voi?
Pentru unii, weekend vesel inseamna sa se uite la ea, la Sara:




Sau la ea, la Anna:


Unora le place doar sa asculte muzica:

Cristinush
Altora sa se joace:

Lavinia
Pentru mine conteaza sa fie weekend, vesel oricum va fi. Va fi gratar:


Plimbari


Or poate mic dejun in pat si leneveala toata ziua. E suficient.


Ca sa ne mai descretim fruntile propun niste bancuri:

Copilul către tata:
- Tăticule, eu de la cine am luat inteligenţa?
- De la maică-ta, eu încă o mai am pe a mea!

..................................

Doi copii discuta:
- Ce vrei sa te faci cand o sa cresti mare?
- Ma fac idiot.
- De ce?!?
- Pai, tatal meu mereu zice: uite la idiotul ala ce masina are, ce femeie buna are idiotul celalalt, idiotii astia sunt plini de bani...

...................................

- Tată pot să mă uit la televizor?
- Da, numai să nu-l deschizi.

.................................

- Tata, pot sa fac si eu bungee jumping?
- Nu, viata ta a inceput cu o guma rupta si nu ar trebui sa se termine tot asa!

.................................

Niste copii, la iesirea din biserica a unei perechi proaspat casatorite:
- Vrei sa-i speriem pe astia?
- Da...
Se reped toti, glont, catre mire:
- Tata!!!


Happy Weekend!



16 comments:

  1. ce comori scumpe! :)
    ideile de weekend sunt bune, le luam in calcul! :)
    si bancurile...uau!:) nu le stiam!:)

    ReplyDelete
  2. Vai de mine, ce scumpe sunt fetitele!
    Iar bunatatile alea de pe gratar mi-au facut o poftaaa!
    Weekend placut si vesel iti doresc!

    ReplyDelete
  3. fotografiile acestea sunt o sursa de bucurie, clar ca parintii micutei Sara sa fie cei mai fericiti parinti! Toate fotografiile sunt faine, felicitari! bancurile... absolut haioase - nu stiam nici unul! Am ras cu gura pana la urechi.
    Multumesc mult, postarea ta m-a binedispus grozav! te pup Weekend fain!

    ReplyDelete
  4. Cu pozele cu mancare n-ai nimerit-o, nu mi se par amuzante ca mi-e o foame de mooor!!! Glumesc. Imi plac toate, iar la primul banc am ras de n-am mai putut.

    ReplyDelete
  5. Sunt grozave fotografiile!
    Cei mici sunt o bucurie constanta!
    Sa aveti un weekend asa cum vi-l doriti! :))

    ReplyDelete
  6. Foarte frumusele fetitele!Vinetele tale la gratar arata super,si mama obisnuieste sa le faca asa si ies delicioase.Weekend fericit!

    ReplyDelete
  7. Tina dragă, acum am sosit din primăvara clujeană, e o vreme de vis afară! Iar la tine sunt niște comori, frumuseți mici și elegante! Și ce de bunătăți...și ce lume frumoasă! Iar bancurile, încă mai râd! Le rețin. Să ai o zi minunată, îmbrățișări și Happy Weekend! :)

    ReplyDelete
  8. :) Weekend frumos! Să vă trăiască, sunt foarte draguţe.

    ReplyDelete
  9. M-am tot uitat :) Am tot privit... :)
    Patru fetite, care mai de care mai frumoasa :)
    Superbe fotografii! Sa va traiasca toate micutele domnisoare! Inteleg ca sunt din familie... :)
    Petreci frumos weekend-ul :)
    Cu glume bune si maine cu povesti :)
    Happy weekend, Tina draga!


    ReplyDelete
  10. Dragute toate bebelusele ,sa creasca mari si sa va duca multe bucurii!
    Numai bine va doresc!

    ReplyDelete
  11. Ce ochi frumoşi are Anna! M-au hipnotizat pentru câteva secunde. :D
    Foarte haioase şi bancurile! Mulţumim pentru porţia de râs.
    Happy weekend!

    ReplyDelete
  12. Ai patru fetiţe?! Sunt frumoase foc. Să vă trăiască!
    Vă opriţi sau mai faceţi până se hotărăşte să apară şi un băietel?
    Tina, tu le faci pe toate bine? Copii, mâncare, poze... Până şi bancurile sunt bune!
    Weekend plăcut!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, din pacate, nu-i nici una a mea, imi sunt foarte dragi, dar sper ca peste vreun an - doi sa ma laud si eu cu o comoara din asta (fie baiat fie fetita).
      Iti multumesc oricum. Happy Weekend si tie!

      Delete
  13. Când vezi doi ochişori albaştri şi un zâmbet sincer, cred şi eu că weekendul e vesel :)

    ReplyDelete
  14. Va multumesc tuturor pentru cuvintele frumoase!
    Sa aveti un weekend cat mai happy!

    ReplyDelete
  15. Cel mai fericit weekend este cel petrecut în familie, lângă cei dragi, așa cum ne prezinți tu! :)

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti