Saturday, April 6, 2013

Happy Weekend, happy birthday!

Nu prea obisnuiesc sa vorbesc de propria-mi aniversare, mai ales de cand, nu e nimic imbucurator ca mai adaug inca un an la varsta-mi. Majoritatea imi zic "la multi ani inainte". Si eu o fac cand ii felicit pe cei pe care ii respect, insa, de la un timp, parca aceasta urare ma face sa ma simt din ce in ce mai invarsta. Mi se pare ca timpul prea pleaca repede de la mine, o noua zi de nastere, un an in plus la varsta din buletin, iar asta nu ma face mai bucuroasa.

Poate ar fi cazul sa nu ma mai felicite, dar daca nu o fac ma simt ignorata si tot nu-i bine. Ce ti-e si cu femeile astea...

O sa supravetuiesc eu zilei de maine, cu zecile de urari pe care le voi primi si probabil voi sufla si in lumanarile de pe tort, dar pana atunci as vrea sa va inveselesc weekendu-ul cu niste bancuri, nu multe:


Azi, am pus telefonul de pe vibratii pe sonerie normala pentru ca asteptam cateva mesaje si apeluri. Ce crezi? Nu am primit nimic. Ah, da... era ziua mea de nastere...

...........
Cum se caracterizeaza femeile dupa varsta:
pana la 20 de ani - nu stiu ce vor;
intre 20 si 40 - stiu ce vor
peste 40 - prea vor ce stiu

...........
Pentru ziua de nastere a sotiei sale, un doctor se gandi sa-i ofere in dar un tort cu urmatorul text:
"Nu imbatranesti, ci doar devii mai buna".
Cand a fost intrebat cum ar dori sa fie aranjate aceste cuvinte, a explicat pe curt:
-Pai, scrie "nu imbatranesti " mai sus si "ci devii mai buna" mai jos.
In ziua cu pricina, cand sotia a desfacut tortul, nu mica ia fost mirarea cand pe tort scria:
"Nu imbatranesti mai sus, ci devii mai buna mai jos".

..........
Felicitare la radio:
-O felicit pe scumpa mea Maria cu ocazia zilei ei de nastere, ii doresc numai bine, o iubesc si va rog sa-i puneti melodia "Eu niciodata nu ma casatoresc cu tine".

..........
Un tigan isi intraba sotia cu cateva zile inainte de ziua ei de nastere:
-Ce vrei Pirando, sa-ti aduc de ziua ta?
-Un rom.

..........
Un domn foarte respectuos intra intr-o patiserie:
-Buna ziua, am nevoie de un tort. E ziua de nastere a sotiei.
-Cate lumanari?
-30, ca de obicei!

Happy Weekend!

4 comments:

  1. "-30, ca de obicei!: :)))
    Asta ori din obisnuita, ori din nepasare ;) Ori poate vrand s-o flateze ;) Oricum ar fi, replica e tare buna.
    Toate glumele sunt excelente. Nici macar in vreo alta versiune n-am mai auzit vreuna din ele. Felicitari!
    Acum...ca-ti place, ca nu...eu am sa-ti urez din toata inima "La multi ani!" cu multa sanatate, cu bucurii si fericire.
    Nici eu nu sunt prea fericita cand se mai adauga un an. De la 20 de ani am inceput sa simt asta :))
    Happy weekend iti doresc in continuare, draga Tina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. cred ca mai degraba vrand s-o flateze. Daca sincer si eu ma gandeam ca lumanarile cu 2 si 5 sa le pastrez si sa le pun pe tort in fiecare an de acum incolo:))) Multumesc!

      Delete
  2. Bine, nu-ti zic "la multi ani", ci doar sa ne traiesti! :D Sanatoasa, voinica, voioasa si cum iti mai doresti tu!

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti