Tuesday, April 23, 2013

Mica Sirena

Astazi vin cu o mare mare rugaminte la voi - Votati-ma! Pentru ca se apropie aniversarea de 1 an a nuntii, m-am hotarat sa particip la un concurs pentru mirese.

Nu trebuie decat sa intrati pe site-ul revistei Aquarelle si sa ma VOTATI. Sunt acolo Tatiana Cioban cu Nr 1022. La fiecare ora imi puteti darui cate un vot, in cazul in care va mai amintiti de mine. Nu trebuie sa va inregistrati, e suficient sa dati doua click-uri - unul cand bifezi poza mea si al doilea pe Voteaza.
Poza care participa la concurs este aceasta:


Nu vreau neaparat sa castig, ci vreau sa mai imbrac odata rochia Mica Sirena la Parada mireselor.
Va voi ramane indatorata!


13 comments:

  1. Gata te-am votat. Chiar ai fost o adevarata printesa la nunta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc draga mea, sa ai o zi cat mai frumoasa!

      Delete
  2. Eu te votez! Am lasat special pagina ta deschisa sa nu uit! :))
    Have fun!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc din suflet. Dred ca o sa fie amuzant, daca oi mai incapea in rochie, dar si daca nu incap o sa fie un motiv in plus sa dau jos kg-ul ala in plus care il am.

      Delete
    2. Eu tot votez acolo dar chiar nu înteleg cum au 700 de voturi?!
      Nu cred ca se joaca "curat!

      Delete
    3. Nu-i nimic, pana la 31 mai vor avea cand sa se plictiseasca de votat si ma vor lasa si pe mine:))). oricum iti multumesc din suflet. E placut sa stii ca cineva se gandeste la tine. Pe Cristina de pe primul loc o cunosc si stiu ca isi doreste mult sa fie acolo. Probabil ca eu nu-mi doresc atat de mult...

      Delete
  3. Si eu, si eu te-am votat! Ma repet, dar nu ma pot abtine:ai fost superba! :) Eu una stiu sigur ca nu mai incap in rochie! :)) Dupa 4 ani si-un bebe, deh, s-au mai schimbat masurile pe ici, pe colo, prin punctele esentiale! :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cand ai un bebe asa frumos ca al tau nici nu mai conteaza masurile schimbate. Un bebe merita efortul si sacrificiul. Iti multumesc Crengu draga, sa fie cu noroc!

      Delete
  4. Te-am votat! Bafta multa!
    PS: superba rochia ;)!

    ReplyDelete
  5. Esti foarte frumoasa! :)
    Tina, te-am votat. Votul 93...Tin deschisa pagina si incerc si mai tarziu. :)
    Bafta!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tina, cred ca am "pompat" vreo 10... Pana cand se poate vota?

      Delete
    2. ehe, pana te plictisesti, tocmai pana pe 31 mai. Multumesc Elly si te imbratisez.

      Delete
  6. Va multumesc dragelor. Apreciez efortul! Sa aveti o saptamana minunata!

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti