Thursday, April 25, 2013

Cum l-am intalnit pe George Clooney in persoana

S-a uitat asa la el si i se paru ca-i cam galbejit.
- Poate i-o fi rau de la atata stat pe scaun, intr-o singura pozitie.
Se apropie de el.
- Domnu', imi dai si mie un d-ala, cum ii zice, semnatura? 
Domnul de pe scaun nu raspunse, nici macar nu se misca.
- Auzi, sunt fana ta, cea mai mare si vreau si eu unnn ... unn ... un d-ala... autograf. Sa stii ca ma uitai la toate filmele tale. 
Fata isi dezgoli un picior si-i arata, cu degetul, unde sa-i lase semnatura. Daca a vazut ca "Domnu'" de pe scaun sta teapan, ii indesa bustul in fata si ii arata un alt loc unde sa-i lase un autograf.

Apoi m-a fixat insistent, ca si cum ar vorbi cu mine. Nici acum nu stiu daca duduia a vorbit cu mine sau doar facea o constatare cu voce tare.
- Nu ma baga in sama... Oi fi asa urata? Parca-i de ceara. Te pomenesti ca ii... 
Il atinse si realizand ca da, e de ceara, fata a incruntat, a suparare, sprancenele.
- Cum sa ma minta, frate. Au zis ca il voi vedea pe Clonei in persoana. Eu pentru bucata asta de ceara am dat 30 de paunti (lire sterline)? Sa ma fure asa pe fata, in biiiip? Credeam ca numai ai nostri sunt furaciosi, dar si astia o fi tot de la Slatina...

Mai departe nu reproduc intamplarea pentru ca au urmat doar biiip, biiiip, frate, biiip...
Public doar poza cu mine facuta dupa ce duduia fusese linistita de cativa bodyguarzi:


Postarea participa la provocarea lansata de SoriN la RIO (Reflexii in oglinda).

18 comments:

  1. Da ai „document” ai fotografie cu sus-numitul, nu-i așa !!!
    Și asta merită ceva ?!
    Și că este „dublu” asta e în plus !
    Autograf nu ai da reflexie minunată ai !!!

    ReplyDelete
  2. Ce frumoasă și tânără ești, felicitări! Nici nu l-am observat pe Clooney, te-am remarcat pe tine! Plină de savoare povestea ta, m-ai amuzat. O zi veselă îți doresc! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumesc Mirela draga, tineretea o avem cu totii in suflet, caci chipul, din pacate, nu ramane vesnic tanar.
      Sa ai un sfarsit de saptamana minunat!

      Delete
  3. :) o întâlnire amuzantă!
    Weekend luminos!

    ReplyDelete
  4. ei da,as putea spune ca te invidiez :))

    ReplyDelete
  5. Super! Mi-a placut si textul fi fotografia cu reflexii de senzatie!
    O zi minunata iti doresc!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bucur ca ti-a placut. O zi faina sa aveti!

      Delete
  6. Vezi tu..... de ceara sau nu dar este si în Madame Tussaud în Amsterdam! Si acolo tot la masa sta! Dar îsi serveste cafeaua! :))))
    Faina reflexie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aici e la Masame Tussaude in Londra. Cred ca si-a baut cafeaua la Amsterdam si la Londra doar facea un break.

      Delete
  7. O reflexie excelentă, a meritat mica supărare !

    ReplyDelete
    Replies
    1. La mine n-a fost suparare, doar m-am amuzat.

      Delete
  8. Da ce bine va sta impreuna.... si reflectati, reflectati...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nu-i asa? iar sotul fotograf nu avea nici o obiectie, el tot a zis ca ne sta bine impreuna:))

      Delete
  9. Felicitari pentru postare, chiar nu gasesc cuvinte si tare ma tem ca altele sunt de prisos !
    O seara frumoasa!

    ReplyDelete
  10. Frumușeilor...păcat că el este cam rece :D. O seară plăcută! :)

    ReplyDelete
  11. ¨Superbå reflexia, si eu fiind fanul lui :-)

    ReplyDelete
  12. Ce-mi place povestea! Foarte haioasa si bine redata.
    Despre reflexie ce pot sa spun? E perfecta! Pacat ca "Clonei" e de ceara ;) Parca asa, fiind de ceara, i se si potriveste "Clonei" ;)
    Felicitari pentru postare, Tina draga!

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti