Wednesday, April 24, 2013

Scrisoare de la soacra

La multi ani draga nora! 

Candva visam sa avem o fata,
Dar Dumnezeu un baietel s-avem a vrut,
Ce ne-ncalzeste viata toata
Si il iubim nespus de mult.

El ne-a adus o nora in casa,
Un sufletel ne-asemuit,
Baiatu-i soare, nora a lui raza,
Perechea ideala de neinlocuit.

Iar nora, nora-i fiica noastra
Si incredere avem in ea ca in fecior,
Nu dea sfantul cineva sa ne-o jigneasca,
La pumni il vom lua si chiar si la picior.

Si unde apar ei impreuna,
Toti admirandu-i se soptesc,
"Dar cine-i ea? De unde-i? Ce prezinta?"
Si cu invidie vadita, ii privesc.

Eu fiului as vrea sa-i spun un scurt cuvant
Tu sa-ti pazesti perechea, ca lebedele-n zbor,
Simbol al dragostei sunt ele pe pamant,
Alaturi voi sa fiti, sa nu va mistuiti de dor.

Si uite azi e zi de sarbatoare,
Pentru cei ce va cunosc si va iubesc,
Scumpa fiica, sa ramai o mandra floare,
Aparata peste tot de har dumnezeiesc.

Visele sa ti se indeplineasca,
Caldura si lumina in casa ta,
Ingerii de tot ce-i rau, sa te pazeasca,
Spre fericire, calauza-ti fie dragostea!

P.S. Versurile m-au magulit profund!




9 comments:

  1. Daca este ziua ta îti urez multi ani fericiti alaturi de cei dragi si pentru soacra ta de 3 ori URA! Scrie tare fain...
    daca m-am înselat sa-mi fie iertata gresala! :)))))


    ps. URA! am ajuns cu votul la 100... :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ziua mea a fost luna asta, nu demult, dar n-am apucat sa public poezia asta. am ramas fara cuvinte. adica totusi sa stii ca soacra ta tine asa mult la tine, nu-i rau deloc;).

      ps. iti multumesc ca inca continui sa VOTEZI si nu te-ai plictisit. primele 10 vor participa la parada, deci esential este sa ajung acolo, dar nu stiu de ce sustinatorii mei sunt cam uituci, unii dintre ei, eh da nu-i bai;). multumesc mult, draga mea!

      Delete
  2. Maine plec la Otac...si voi duce tratative cu soacra ta ca sa il adopte pe sotul meu!!!

    Promit sa fiu o nora cuminte...8)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si de ce n-ai zis nimic ca te duci la Otac, ca eu azi am plecat de acolo:(((
      PS. Tu nora cuminte?adica cum?:))))

      Delete
  3. Impresionant! Chiar dacă a trecut ziua ta, eu îți urez la mulți ani frumoși! Ești o răfățată, bravo, să ai numai zile bune cu soacra. O zi frumoasă îți doresc! :)

    ReplyDelete
  4. Wow! Soacra ta a scris asa? Sunt uimita! Soacra ta face exceptie de la toate regulile

    ReplyDelete
  5. Mai rar asa soacra! Bravo ei, dar mai ales bravo tie ca ai cucerit inima ei!
    La Multi Ani frumosi si impliniti alaturi de sot ... si de soacra! :)
    Cineva zicea sa o adopte de nora, eu as adopta soacra! :))
    Seara placuta!

    ReplyDelete
  6. Wow! Ce soacra grozava ai! "Talent de soacra" se mai putea numi postarea :)
    Chiar daca acum urarea vine cu oarecare intarziere, eu tot iti urez "La multi ani draga mea!" :)

    ReplyDelete
  7. va multumesc pentru mesajele frumoase.Intradevar am osoacra cumrar intalnesti.
    Felicitari cred ca am mai primit de la voi caci am postat atunci o postare in HW, dar nu-i nimic, inca imi place sa le mai primesc. Vaimbratisez!

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti