Sunday, October 6, 2013

"Tâta mareee!"

Isi intinde mainile spre ea si ii face semn sa se indrepte spre el. Ea, curioasa, dar nesigura pe picioarele ei se ridica copacel. E firava si ii e frica sa faca vreun pas. Mainile acelea puternice o tot indeamna sa vina. Ea il priveste in ochi, apoi ii priveste mainile si prinde curaj. Incepe sa creada ca poate.

Face primul pas si se poticneste, dar nu cade, nu inca. Priveste zambitoare inainte si continua sa mai faca cativa pasi grabiti si leganati. Deodata simte ca picioarele i se inmoaie si cade brusc. In cadere simte cum acele maini viguroase o sustin, o prind. O ridica sus de tot deasupra capului zicandu-i "Tita mareeee!", apoi o strang la piept, primeste un sarut pe frunte, drept recompensa, si un zambet. Amandoi erau fericiti. El, pentru ca ea, fetita tatei, facuse primii pasi, ea, pentru ca avand credinta ca tatal o va sustine, si-a facut curaj sa mearga.


Astazi, vreau sa-i dedic aceasta postare tatalui meu, care adauga inca un an, buchetului bogat al varstei biologice. Fie-ti viata ca un rasarit de soare, imbibata in mirosul diminetilor aromate si calde de vara. Te iubesc mult, taty!

Pentru mine credinta nu miroase a lumanari arse si busuioc. Pentru mine credinta miroase a incredere in sine si putere. Cred ca puterea vine din interiorul nostru, ca exista ceva sau cineva dincolo de puterea noastra de intelegere. Din propria-mi experienta, am decis sa cred in multe lucruri si in primul rand in puterea mea motivationala. Daca eu cred si imi doresc cu adevarat ceva, desfac pamantul in patru si tot reusesc. Pentru ca eu cred. Nu stiu daca are un miros anume, credinta, insa poate ca miroase a tot si a toate chestiile placute in care ai crezut.

Poate ca notele de top ale parfumului The One de la Dolce & Gabbana, madarina, bergamota si piersica te invaluie intr-o senzatie puternica de buna-dispozitie. Iasomia, aroma de prune si lacrimioarele devin tentante dandu-ti sentimentul acela de senzualitate. Vanilia, in combinatie cu ambra si moscul te fac mai puternica. Un parfum modern si totodata clasic, plin de senzualitate, dar si de gingasie. Floral-lemnos-oriental, acest parfum, creat in 2006, reprezinta cu succes o femeie puternica, hotarata si care crede in ea.

Mai multe povesti parfumate gasiti in Clubul Condeielor Parfumate gazduit de Mirela Pete.

12 comments:

  1. Tata mă arunca până în tavan și niciodată nu mă săturam de joaca asta, nu-mi era frică și aveam o încredere teribilă că mă prinde! Când înotam cu tata până la geamandură, la mare, nu simțeam nicio frică, dimpotrivă! Nu mi s-ar fi întâmplat nimic acolo, cu tata pe-aproape.
    Fiecare rând din povestea ta este iubire și parfum de credință. Fiecare undă de mireasmă arată încredere în cei dragi și în sine. În părinți. E sublim gestul de a-i dedica tatălui tău povestea de azi. Emoționant și preaplin de frumos. Te felicit pentru încrederea ce-ți porți, pentru iubirea și respectul față de părinți, pentru încrederea în forțele proprii. Ești minunată,Tina, dar știu că știi acest lucru.
    Îi urez și eu La mulți ani frumoși tatălui tău, să-i fie viața un izvor de frumusețe și sănătate, să se bucure de cei dragi!
    Parfumul The One stă, atât cât mai este în flaconul elegant, pe un raft de sticlă al bibliotecii mele, în fața unor cărți dragi. îmi place grozav mai ales că-mi amintește de Rimini și vacanța noastră acolo, deoarece de-acolo l-am adus. E unul din cele cu adevărat bune. O seară cu parfum de iubire îți doresc! :)

    ReplyDelete
  2. Sa-traiasca tatal,sa fiti sanatosi cu totii.Parfumul nu l-am incercat,dar...nu se stie,m-ai facut curioasa.Noapte buna!

    ReplyDelete
  3. La multi, multi ani frumosi tatalui tau si, chiar daca acum nu te mai arunca pina la tavan sunt sigura ca increderea ta in el merge pina-n ceruri cum, iubirea lui pentru copilul lui are acelasi traseu.
    Emotionante ginduri...

    ReplyDelete
  4. la multi ani tatalui! :)
    si eu imi amintesc cu drag jocurile cu tata, din pacate acum doar ma vegheaza dintr-un loc mai bun!

    ReplyDelete
  5. Şi pe mine mă sălta în aer al meu tătic. De multe ori mă ridica sus pe cuierul din hol şi-mi spunea să mă arunc în braţele sale. Şi mă aruncam! Ce vremuri faine...

    ReplyDelete
  6. Încredere deplină și inocență - puritatea ființei

    ReplyDelete
  7. La multi ani, cu multa sanatate, tatalui tau, draga Tina!
    Ce gand minunat ai avut! Mi-a placut tare mult.
    "Pentru mine credinta nu miroase a lumanari arse si busuioc. Pentru mine credinta miroase a incredere in sine si putere. Cred ca puterea vine din interiorul nostru, ca exista ceva sau cineva dincolo de puterea noastra de intelegere. Din propria-mi experienta, am decis sa cred in multe lucruri si in primul rand in puterea mea motivationala."
    Atat de adevarat consider ca este ceea ce ai scris aici incat nu pot decat sa rezonez intrutotul cu tine. Superb scris!
    Sa ai o saptamana plina de bucurii ! Te imbratisez!

    ReplyDelete
  8. Minunate gândurile tale! Să-ţi trăiască tatăl şi să te bucuri de dragostea lui cât mai mult! Amintirile din copilărie au mereu parfum de inocenţă, de puritate şi bucurie! Mi-ai făcut o mare bucurie cu rândurile tale! Am rememorat şi eu şi tare e bine... :)
    Mulţumesc!

    ReplyDelete
  9. La multi ani cu sanatate, tatalui tau! Frumos ai amintit de aceasta aniversare de suflet. Iar expresia "tita mare"! imi aminteste de bunic, de parinti, de copilarie, de anii frumosi de atunci....
    Numai bine si tie!

    ReplyDelete
  10. Multa sanatate tatalui si multi ani plini de liniste in sanul familiei!

    ReplyDelete
  11. Buna seara! Tin sa va deranjez pentru cateva momente venind cu rugamintea la d-voastra de a ne promova magazinul online deschis in scop caritabil, singurul de acest gen din Romania cu produse pentru copii http://www.salveazaoinima.ro/. Sa facem un schimb de logo/link, iar noi la randul nostru va punem logo pe magazin pe pagina sustinatori a magazinului!Va multumim anticipat!
    Va rugam sa ne lasati un raspuns pe adresa de e-mail: salveazaoinima@gmail.com

    ReplyDelete
  12. La multi ani, Tina, tatalui tau! Sanatate si multi, multi ani inainte!

    Tatii si fetele lor - ce relatii speciale au ei! Cu tata jucam tenis de masa, vizionam documentare istorice si emisiuni culinare (amandoi impatimiti de gastronomie). Cu nu am mers de-a busilea (in 4 labe :P) ca majoritatea bebelusilor, ci direct in picioare, tata se juca cu mine, incercand sa ma invete. Desigur, eu miscam numai picioarele, nu si mainile, de aceea cadeam cu fruntea ... in palma lui mare si calda. Si el radea!

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti