Friday, August 23, 2013

Nu vreau sa vad

In ultima perioada, activitatea mea internautica a fost redusa drastic, din lipsa de timp. Nu, inca nu s-a inventat ziua de 25-30 de ore, deci, o sa ramana in continuare redusa, pana la zile un pic mai lungi. (Imi pare rau, dragii mei prieteni din blogosfera, stiu ca am multe de pierdut, dar n-am de ales. O sa revin in forta. Promit!)

In unele seri, intru pe net 5 minute ca sa-mi verific mail-ul si mesajele de pe unele site-uri de socializare. 
Ei bine, ultimile zile au fost de groaza. Am fost invadata de poze cu dezastre, morti, accidente, decapitati, resturi de copii avortati, etc.

Oameni buni, ce va face sa credeti ca vreau sa vad asemenea imagini? Nu vreau sa le vad, asa ca opriti-va in a promova asemenea imagini. Ma dezgusta, ma ingrozesc, ma intristeaza si imi strica ziua si asa stricata si obositoare. Vreau sa ma relaxez, nu sa visez noaptea oameni ruti in doua dupa un accident stupid, or femei carora le-a cazut o piatra in cap.

Stiu ca, multi dintre voi, inca, sunteti marcati de accidentul din Chisinau in care au murit 8 tineri inghesuit intr-un Renault, cu un sofer beat si viteza de aproape 200 de km/h. Dar ce vina am eu ca ei au fost iresponsabili? De ce casuta mea postala e umpluta cu zeci de mesaje cu poze absolut oribile din accidente? Din cele mai hidoase accidente.
Pastrati-le pentru voi ca eu nu vreau sa le vad.

Stiu ca, altii dintre voi, sunteti marcati de moartea ciudata a mamei unei pseudo-vedete, careia i-a cazut o piatra in cap. Dar ce vina am eu, de-mi trimiteti imagini cu femeia insangerata, intinsa pe jos?
Pastrati-le! Eu nu vreau sa le vad.

De ce imi trimiteti imagini cu resturi de copii avortati cu intrebarea "Esti de acord cu avortul?"? Nu, nu sunt de acord, dar cu ce schimb eu lumea daca share-uiesc asemenea poze sinistre? De cele mai multe ori, aceste imagini trec neobservate de catre cei/cele care trebuie sa le vada, or oamenii sunt dezgustati si atat. Asa ca, va mai intreb, de ce nu le pastrati pentru voi? Ca eu nu vreau sa le vad.

Da, prefer sa vad poze cu pisici, caini, veverite, alte animalute si bebelusi draguti, decat ceea ce am zis mai sus. 


Asa ca va indemn, va rog, va implor, opriti-va in a promova asemenea orori.

8 comments:

  1. Da, nici eu nu inteleg de ce unii oameni "share-uiesc" asemenea chestii sinistre. Ok, se intampla, aflam de ele, ne pare rau, dar atat. N-are rost sa ne ingrozim mai mult si mai ales sa-i ingrozim si pe altii...

    ReplyDelete
  2. Si eu sunt dezgustata si oripilata de ceea ce primesc pe facebook, iar articolul tau m-a determinat sa iau o decizie drastica. Voi da unlike unor site-uri precum RTV, Libertatea sau Cancan. La televiziunile de stiri am renuntat momentan sa ma mai uit pentru ca in ultimul timp nu prezinta decat accidente, sinucideri si inmormantari. Trebuie sa actionam noi, cititorii, telespectatorii, pentru ca altfel ei nu se opresc! Pe mail inca nu am primit mesaje macabre, macar atat!

    ReplyDelete
  3. nu suntem toti la fel, nu toti gandim sau simtim la fel, de aceea nici nu trebuie sa citim orice :)
    Despre ziua de 30 de ore, daca o gasesti sa-mi spui si mie unde sa-mi mai cumpar si eu ceva ore, ca nici mie nu-mi ajung! :))
    Weekend fain!

    ReplyDelete
  4. da, ai dreptate ... peste tot vezi doar stiri cu accidente, dezastre ... iti doresc o duminica minunata!

    ReplyDelete
  5. Tina, se pare ca eu am noroc. Nu am pe nimeni dintre cei care imi mai scriu care sa aiba astfel de dambla, ca altfel nu-i pot spune, de a trimite astfel de fotografii. Ar fi o oroare pentru ca nici mie nu-mi place asa ceva desi imi pare rau de oamenii respectivi care au patit diverse accidente. Din fericire nici pe FB n-am prieteni care sa aiba astfel de "pasiuni" morbide. Slava Domnului!
    Imi pare rau ca te-au necajit atat de tare. Eu i-as bloca cumva si pe mail pe cei care mi-ar face zilele mai urate. Macar de ti-ar trimite vreo gluma, ceva dragut. Poze cu motanei sau coplasi, cum spui, asta ar trebui sa-ti trimita.
    Sa vii sa-l vezi pe Snow, la mine :) I-am facut niste fotografii de paparazzi :)) Miercuri. Poate te mai inveselesti.
    Noapte buna! Te pup cu drag!

    ReplyDelete
  6. Dragă Tina, eu ignor absolut tot ce mă deranjează. Cât timp nu deranjezi pe nimeni nu accepta nici ca alții s-o facă. Trece-le ls spam, dă-le ignore și nu mai deschide nimic ce provine de la aceste adrese. Pe FB n-am pățit deloc așa ceva, dar nici nu mai dau like la cerere.
    Te pup, seară frumoasă! :)

    ReplyDelete
  7. În foarte multe cazuri e vorba de spaăreală și cerșit Like-uri, părerea mea. Adică dacă eu sunt așa un delicat și un sensibil, oripilat fiind de dramele astea pe care le pozează ei, o să le dau cu clickul, că MAAARE brânză o să rezolv.

    Pe de altă parte însă, poate într-un procent destul de mic, dar totuși existent, are și un efect pozitiv. Adică poate-o vedea chestiile astea și vreun cretin care vrea să zboare cu mașina pe autostradă. E cu bătaie lungă, dar poate-poate...

    ReplyDelete
  8. Pe mail nu ma deranjeaza nimeni cu prostii sau chestii oribile, iar pe facebook fac des curatenie si scap de cei care nu au alta treaba decat sa imi strice zilele cu mortaciuni sau alte probleme care nu ma privesc si pe care nu le pot rezolva. Au zburat din lista mea de prieteni toti cei care postau poze din accidente sau copii si caini mutilati.

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti