Friday, December 13, 2013

Pitesti - orasul meu de suflet

Poza e luata de pe grupul Pitesti (FB) din care fac parte. Un grup restrans, cu oameni care
considera Pitestiul orasul lor de suflet.
Sunt multe orase in lume, pe care le vizitezi sau le vezi in poze, insa, in putine te simti bine si ai vrea sa ramai mereu acolo. Orasul Pitesti este unul dintre acele orase primitoare, in care daca ajungi, nu mai vrei sa pleci. Supranumit Orasul Lalelelor, datorita festivalului primavaratic dedicat lalelelor, numit Simfonia Lalelelor, Pitestiul ramane a fi un oras de vis pe toata perioada anului.
In aceasta perioada, orasul a imbracat o frumoasa haina de sarbatoare, albastra, asa cum imi place mie, culoarea puritatii si a sinceritatii. Va invit sa-l vizitati. Eu raman doar cu dorul meu pentru acest minunat oras.
Reflexia unui oras al schimbarilor.

13 comments:

  1. ..... si de inima albastra? :))))))
    Eu credeam ca albul este culoarea puritatii si a sinceritatii, probabil ca depinde de ochii care o priveste! :))

    ReplyDelete
  2. Reflexie de sezon!
    Un week-end minunat!

    ReplyDelete
  3. Nu am fost decat in trecere pe acolo, insa poza reflecta multa frumusete in spiritul sarbatorilor!

    ReplyDelete
  4. Fiecare oras are frumusetea si misterul sau. Doar oamenii nu stiu intotdeauna sa-i vada minunatiile.

    ReplyDelete
  5. Un oras frumos,il voi vizita din nou curand.

    ReplyDelete
  6. Vad ca e frumos si iarna, eu imi doream nespus sa-l vad primavara cu ocazia Simfoniei...
    La lumini nu am ajuns nici in orasul meu deocamdata. De un timp nu mai ajung nici macar pe propriul blog si pe net. :(
    Weekend luminos, draga Tina. :*

    ReplyDelete
  7. Reflexie de sezon!
    Numai bine si spor maxim !

    ReplyDelete
  8. Superba reflexie de sezon!
    O zi frumoasa!

    ReplyDelete
  9. fiecare oras are latura sa frumoasa care atrage...avem o tara frumoasa...

    ReplyDelete
  10. Merg anual in Pitesti. Uneori si mai des :) Unele din fotografiile postate de mine au fost si de acolo :)

    ReplyDelete
  11. Pitesti! Orasul adolescentei mele. Orasul in care am invatat . Orasul in care am devenit sotie. Orasul in care ma intorc cu placere ori de cate ori simt nevoia sa fiu cu cei ce am mai ramas din familia mea! Foarte frumos oras.

    ReplyDelete

Zi-mi si mie la ce te gandesti