Wednesday, December 5, 2012

Draga Mos Nicolae

    A fost un an greu si lung, cu multe impliniri si cu loc de mai bine. Nu stiu daca am fost cuminte, poate mai mult decat unii si mai putin decat altii, insa pentru ca vine unica zi din an in care iti faci aparitia vreau sa te anunt ca mi-am lustruit cizmulitele si pantofii si tenisii, iar ca sa fiu sigura ca ai suficient spatiu pentru cadouri am pregatit si sandalele, alea 3 perechi mai noi.

     Nu ti-am mai scris o scrisoare de ani de zile, insa am avut grija sa-ti transmit dorintele mele prin iubitul meu, actual sot, prin parintii mei sau prietenii mei. Se pare ca ei s-au tinut de cuvant si ti-au transmis mesajul. Anul asta am hotarat sa-ti scriu personal. Nu-mi doresc nimic exceptional (doar vreo cateva milioane de LIRE in cont, alte valute nu sunt foarte sigure si nu vreau sa risc..), dar pentru orice eventualitate am facut o listuta:

   1) Te rog mult de tot sa le dai sanatate si multe bucurii celor din familia mea;
   2) Da-le sanatate si multe impliniri prietenilor mei, pe care ii iubesc si de care mi-e foarte dor;
   3) Transmite-le minte si armonie dusmanilor mei care si-au luat timp pretios din viata lor patetica ca sa se gandeasca la mine;
   4) Da-le cate un strop de fericire pentru fiecare clipa de suferinta celor carora le-am facut rau, intentionat sau nu;
   5) As vrea sa pui in sufletul fiecarui om cate un strop de pasiune, dragoste si bunatate;
   6) Daruieste-le sanatate celor aflati in suferinta;
   7) Lumineaza-le mintea si arata-le calea celor care sunt in depresie;
   8)Du-le bucurii acelor copilasi ramasi fara speranta;
   9) Ocroteste-l si da-i sanatate celui pe care il iubesc;
   10) Si daca n-am cerut prea mult, mai rogu-te da-mi si mie intelepciune, echilibru, mai multe motive sa zambesc, sanatate (chiar daca suna babeste) si rabdare, ca la capitolul asta nu stau prea bine.

    P.S. Mosule, ti-am mai spus ca am cizmulitele pregatite si sa stii ca acolo mai este loc si pentru un ceas din ala cu potrivire elvetiana, pentru bilete cu destinatie exotica si calduroasa sau cheile de la vreo locuina care-si asteapta proprietarul;)). Tin sa mai mentionez ca am o marime mica la picior deci nuielusa nu va incapea in cizma, dar poti s-o lasi la vecinii mei care traiesc pe "picior mare" :D.

    P.S.S. Mai am si alte dorinte, dar am zis sa nu te incarc prea tare, caci in curand vine si fratele tau, Mos Craciun...  



No comments:

Post a Comment

Zi-mi si mie la ce te gandesti